Доставка - 0 грн!* -5% при оплаті online! Детальніше...

Оплата і Гарантії

Способи оплати в інтернет-магазині DAOSUN

Сплатити покупку у DAO SUN можна будь-яким зручним способом.

Online

Оплата картою через сайт

Банк

Безготівковий розрахунок через будь-який банк згідно виписаного рахунку-фактури

Оплата через терминал

Через термінал Приватбанку, Ibox

Изображение 32

Оплата при отриманні

Товар відправляється після передплати у розмірі 20% вартості товару (мін. передплата 500 грн.)

 

Комісію банка за переказ коштів або витрати, пов'язані з послугою оплати при отриманні, сплачує Покупець.

Оплата при отриманні

Товар відправляється транспортними компаніями-перевізниками: Нова пошта, Delivery, Автолюкс, Meest Express після 20% (але не менш ніж 500 грн) передплати замовлення. Комісію за повернення коштів, при використанні послуги оплати при отриманні, сплачує Отримувач по тарифах транспортних компаній-перевізників.

Внести передплату за замовлення можна будь-яким зручним для Вас способом:

  • За безготівковим розрахунком (оплата по реквізитах, по рахунку-фактурі).
  • Оплата картою через сайт.

Гарантія на товари

Незалежно від умов гарантії, які дають постачальники, на всі меблі для будинку покупець має право на гарантію не менше 12 місяців з моменту покупки.

Гарантія на меблі, придбані в інтернет-магазині DAOSUN

Гарантійний ремонт — це усунення недоліків та несправностей виробу, пов'язанних з дефектами виробництва або матеріалів, що включає заміну несправних частин і пов'язану з цим роботу під час дії гарантійного терміну.

Гарантія поширюється на недоліки (Дефекти) виробу, які виникли з вини виробника. Рішення щодо прийняття або неприйняття виробу на гарантійний ремонт приймається Продавцем при первинному огляді виробу, за необхідністю - після проведення експертизи.

Виробничі дефекти, які можуть бути виявлені під час гарантійного терміну експлуатації, будуть усунені безкоштовно на протязі 30 календарних днів з моменту передачі виробу на гарантійний ремонт.

У разі необхідності замовлення запчастин до виробу на виробництві, термін гарантійного ремонту збільшується на час їх доставки. Гарантійний термін збільшується на час перебування виробу в ремонті.

Умови гарантії

  • Гарантійний термін для меблів -12 місяців. Гарантія починається з моменту доставки та отримання Покупцем виробів у місце призначення згідно з замовленням.
  • Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин Виробів. термін гарантії в такому випадку подовжується на час знаходження виробу в ремонті.
  • Недоліки виробів, виявлені впродовж гарантійного терміну , які виникли з вини виробника, усуваються безкоштовно Продавцем.
  • Претензії по зовнішньому вигляду виробу, некомплект, а також невідповідність замовленню приймаються тільки безпосередньо при отриманні виробу. В подальшому такі претензії НЕ приймаються, всі роботи здійснюються тільки за рахунок Покупця.
  • Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт та заміну дефектних частин виробу.
Гарантійне обслуговування НЕ Здійснюється в разі:
  • Закінчення гарантійного терміну;
  • невиконання умов експлуатації;
  • наявності на виробі механічних пошкоджень;
  • порушень інструкції по експлуатації меблів;
  • перевищення допустимих навантажень на механізми трансформації;
  • нанесення пошкоджень виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки тощо);
  • нанесення пошкоджень виробу у наслідок навмисних або помилкових дій покупця, або третіх осіб;
  • нанесення пошкоджень виробу, викликаних потраплянням всередину або на поверхню виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо;
  • наявності слідів стороннього втручання, ремонту виробу самостійно або організаціями, підприємствами або приватними особами, які не уповноважені на це продавцем;
  • нанесення виробу збитку внаслідок внесення змін в його конструкцію;
  • використання виробу у виробничих цілях;
  • при відсутності чітко заповненого гарантійного талона та документів Продавця про відвантаження виробу покупцеві або наявності в гарантійному талоні змін і доповнень, зроблений не продавцем.
Гарантія від поширюється на дефекти, що виникли в внаслідок неправильного зберігання або експлуатації вироби:
  • пошкоджень при самостійному транспортуванні товару покупцем;
  • пошкоджень при самостійному збиранні або монтажу, покупцем або неуповноваженними продавцем третіми особами зазначених робіт;
  • пошкоджень внаслідок порушень правил експлуатації виробу або його нецільового використання;
  • забруднення;
  • розірвання тканини (шкірозамінника, шкіри) та поломки від навантажень, непередбаченних стандартом і нормативно-правовими актами України.
Дефектами меблів не є:
  • незначні відмінності у відтінках та фактурі тканин (шкірозамінника, шкіри), які використовуються для оббивки виробу.
  • незначні відмінності у відтінках кольору, відмінності малюнка лакофарбового покриття (Декору).
  • легкі зморшки на оббивному матеріалі м'яких елементів виробу, які виникають після зняття навантажень та зникають після легкого розгладження рукою.
  • відхилення від габаритних розмірів ±2-3 см на один виріб (згідно ГОСТ 19917-93).
  • Дрібні волосяні тріщини («Ефект розтріскування »), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів.

Використання виробів виключно з метою, в спосіб і в порядку, які не суперечать чинному законодавству. Продавець не несе відповідальності за мету, спосіб і порядок використання виробу та не несе відповідальність за можливу шкоду, прямо або побічно нанесенну виробом.