Доставка - 0 грн!* -5% при оплаті online! Детальніше...

Оплата і Гарантії

Способи оплати в інтернет-магазині DAOSUN

Оплатітя покупку в SUN можна будь-яким зручним способом

Изображение 29

Оплата картою через сайт

Документ: банківська виписка

Изображение 30

Безготівковий розрахунок через будь-який банк згідно виписаного рахунки-фактури

Документ: квитанція банку

Оплата через терминал

Через термінал Приватбанку, Ibox

Документ: чек з ПІБ одержувача

Изображение 32

Готівкою при отриманні.

Товар відправляється після передоплати в розмірі 20% вартості товару (хв. передоплата 500 грн.)

Документ: підписаний замовлення + чек

 

При сплаті товару готівкою Ви отримуєте від менеджера нашого магазина або експедитора накладну-замовлення з печаткою і підписом. ми платники єдиного податку. відвантаження меблів в обов'язковому порядку супроводжується видачею покупцеві товарної накладної. Саме цей документ є підтвердженням, що товар куплений в нашому магазині.

комісію за банківський переклад або витрати, пов'язані з пересиланням накладеного платежу кур'єрською службоюНовая Почта, оплачує покупець.

 

Оплата при отриманні

Відправка товару здійснюється транспортної компанією Нова Пошта  після 20%  (Не менше 500 грн) передоплати замовлення. Комісія транспортної компанії становить 20 грн + 2% від суми накладеного платежу.

внести передоплату можна одним із способів:

по безготівковим розрахунку (Оплата по рахунку-фактурі).

оплатою картою через сайт.

 

Гарантія на товари

незалежно від умов гарантії, які дають постачальники, на всі меблі для будинку покупець має право на гарантію не менше 12 місяців з моменту покупки.

Гарантія на меблі, придбану в інтернет-магазині DAOSUN

Гарантійний ремонт — це усунення недоліків і несправностей вироби, викликаних дефектами виробництва або матеріалів, що включає заміну несправних частин і пов'язану з цим роботу під час дії гарантійного терміну.

Гарантія поширюється на недоліки (Дефекти) вироби, які виникли по вини виробника. Рішення щодо прийняття або неприйняття вироби на гарантійний ремонт приймається Продавцем при первинному огляді Вироби, при необхідності - після проведення експертизи. виробничі дефекти, які можуть бути виявлені під час гарантійного терміну експлуатації, будуть усунені безкоштовно на протягом 30 календарних днів з моменту передачі вироби на гарантійний ремонт.

В разі необхідності замовлення запчастин до виробу у виробника, термін гарантійного ремонту збільшується на час їх доставки. гарантійний термін збільшується на термін перебування вироби в ремонті.

Умови гарантії

• Термін гарантії Вироби - 12 місяців для меблів.  гарантійний термін починається з моменту доставки та отримання Покупцем вироби в місце призначення в відповідно із замовленням. 

• Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин Виробів. термін гарантії в такому випадку продовжується тимчасово знаходження вироби в ремонті.

• Недоліки виробів, виявлені в течія гарантійного терміну і що виникли по вини виробника вироби, будуть безкоштовно усунені Продавцем.

• Претензії по зовнішньому увазі Вироби, некомплект, а також невідповідності замовлення приймаються тільки безпосередньо при отриманні Вироби. В надалі такі претензії НЕ приймаються, всі роботи здійснюються тільки за рахунок Покупця.

• Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин вироби.

Гарантійне обслуговування НЕ Здійснюється в разі:

• Закінчення гарантійного терміну;

• невиконання умов експлуатації;

• наявності на виробі механічних пошкоджень;

• порушень інструкції по експлуатації меблів;

• перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації;

• нанесення збитку виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки і т.д.);

• нанесення збитку виробу в внаслідок умисних або помилкових дій покупця, або третіх осіб;

• нанесення збитку виробу, викликаного попаданням всередину або на поверхню вироби сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т.д.;

• наявності слідів стороннього втручання в Виріб або ремонту вироби самостійно або організаціями, підприємствами або приватними особами, які не уповноваженими на це продавцем;

• нанесення виробу збитку в внаслідок внесення змін в його конструкцію;

• використання вироби в виробничих цілях;

• при відсутності чітко заповненого гарантійного талона та документів Продавця про відвантаження вироби покупцеві або наявності в гарантійному талоні змін і доповнень, зроблений не продавцем.

Гарантія від поширюється на дефекти, що виникли в внаслідок неправильного зберігання або експлуатації вироби:

• транспортного шлюбу в внаслідок самостійної доставки товару покупцем;

• шлюбу при збірці або монтажі в внаслідок самостійного проведення покупцем або неуповноваженими продавцем третіми особами зазначених робіт;

• шлюбу в внаслідок порушення правил експлуатації вироби або його нецільового використання;  

• забруднення;

• розриву тканини і поломки від навантажень, непередбачених стандартом і нормативно-правовими актами України.

Дефектами меблів не є:

• Незначні відмінності в відтінках і фактурі оббивних тканин і шкір.

• незначні відмінності в відтінках кольору і відміну малюнка лакофарбового покриття (Декору).

• Легкі складки на облицювальній матеріалі м'яких елементів, виникають після зняття навантажень і зникаючі після легкого розгладження рукою.

• відхилення від габаритних розмірів ±2-3 см на одне виріб (згідно ГОСТ 19917-93).

• Дрібні волосяні тріщини («Ефект розтріскування »), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів.

Використання виробів виключно з метою, в спосіб і в порядку, які не суперечать чинному законодавству. Продавець не несе відповідальності за мету, спосіб і порядок використання вироби і не відповідає за можливий шкода, прямо або побічно нанесений виробом.