Доставка - 0 грн!* -5% при оплаті online! Детальніше...

Оплата та повернення

Способи оплати в інтернет-магазині DAOSUN

Сплатити покупку у DAO SUN можна будь-яким зручним способом.

Online

Оплата ОНЛАЙН

Карткою на сайті за допомогою платіжної системи LiqPay

Банк

Безготівковий розрахунок

згідно отриманого рахунку-фактури

Оплата через терминал

Оплата через ПТКС "ПриватБанку"

(термінал самообслуговування)

Изображение 32

Післяплата

(оплата замовлення при отриманні): можливе за умови передплати у розмірі 20% від вартості замовлення, але не менше 500,0 грн.

 

Комісію банка за переказ коштів або витрати, пов'язані з послугою оплати при отриманні, сплачує Покупець.

Оплата при отриманні

Товар відправляється транспортними компаніями-перевізниками: Нова пошта, Delivery, Автолюкс, Meest Express після 20% (але не менш ніж 500 грн) передплати замовлення. Комісію за повернення коштів, при використанні послуги оплати при отриманні, сплачує Отримувач по тарифах транспортних компаній-перевізників.

Внести передплату за замовлення можна будь-яким зручним для Вас способом:

  • За безготівковим розрахунком (оплата по реквізитах, по рахунку-фактурі).
  • Оплата картою через сайт.

Повернення товару або передплати

Скасування замовлення до його отримання
Якщо ви бажаєте скасувати замовлення на DAOSUN.com.ua до його фактичного отримання, вам слід звернутися за контактними телефонними номерами, зазначеними на сайті та скористатися формою для повернення Передплати (файл), заповнити її та надіслати на електрону адресу info@daosun.com.ua.

Повернення товару належної якості
Товари, придбані на DAOSUN.com.ua можна повернути протягом 14 днів з дати доставки. Для оформлення повернення товару необхідно звернутися за контактними телефонними номерами, зазначеними на сайті та скористатися формою для повернення ТОВАРУ та ГРОШОВИХ КОШТІВ (файл), заповнити її та надіслати на електрону адресу info@daosun.com.ua.

Повернення товару, що має недоліки
Згідно з умовами договору оферти, у разі якщо Покупцем виявлені істотні недоліки, які виникли з вини Продавця, останній зобов'язаний безоплатно усунути недоліки неякісного Товару в розумний строк, або відшкодувати Покупцеві витрати на усунення виявлених недоліків Товару, або пропорційно зменшити ціну на неякісний Товар. Якщо з товаром виникли проблеми, зверніться за контактними телефонними номерами, зазначеними на сайті та скористатися формою для повернення ТОВАРУ та ГРОШОВИХ КОШТІВ (файл), заповніть її та надішліть на електрону адресу info@daosun.com.ua.

З фінансових питань звертатись за номером 067-635-24-60. 

Гарантія на товари

Незалежно від умов гарантії, які дають постачальники, на всі меблі для будинку покупець має право на гарантію не менше 12 місяців з моменту покупки.

Гарантія на меблі, придбані в інтернет-магазині DAOSUN

Гарантійний ремонт — це усунення недоліків та несправностей виробу, пов'язанних з дефектами виробництва або матеріалів, що включає заміну несправних частин і пов'язану з цим роботу під час дії гарантійного терміну.

Гарантія поширюється на недоліки (Дефекти) виробу, які виникли з вини виробника. Рішення щодо прийняття або неприйняття виробу на гарантійний ремонт приймається Продавцем при первинному огляді виробу, за необхідністю - після проведення експертизи.

Виробничі дефекти, які можуть бути виявлені під час гарантійного терміну експлуатації, будуть усунені безкоштовно на протязі 30 календарних днів з моменту передачі виробу на гарантійний ремонт.

У разі необхідності замовлення запчастин до виробу на виробництві, термін гарантійного ремонту збільшується на час їх доставки. Гарантійний термін збільшується на час перебування виробу в ремонті.

Умови гарантії

  • Гарантійний термін для меблів -12 місяців. Гарантія починається з моменту доставки та отримання Покупцем виробів у місце призначення згідно з замовленням.
  • Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин Виробів. термін гарантії в такому випадку подовжується на час знаходження виробу в ремонті.
  • Недоліки виробів, виявлені впродовж гарантійного терміну , які виникли з вини виробника, усуваються безкоштовно Продавцем.
  • Претензії по зовнішньому вигляду виробу, некомплект, а також невідповідність замовленню приймаються тільки безпосередньо при отриманні виробу. В подальшому такі претензії НЕ приймаються, всі роботи здійснюються тільки за рахунок Покупця.
  • Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт та заміну дефектних частин виробу.
Гарантійне обслуговування НЕ Здійснюється в разі:
  • Закінчення гарантійного терміну;
  • невиконання умов експлуатації;
  • наявності на виробі механічних пошкоджень;
  • порушень інструкції по експлуатації меблів;
  • перевищення допустимих навантажень на механізми трансформації;
  • нанесення пошкоджень виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки тощо);
  • нанесення пошкоджень виробу у наслідок навмисних або помилкових дій покупця, або третіх осіб;
  • нанесення пошкоджень виробу, викликаних потраплянням всередину або на поверхню виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо;
  • наявності слідів стороннього втручання, ремонту виробу самостійно або організаціями, підприємствами або приватними особами, які не уповноважені на це продавцем;
  • нанесення виробу збитку внаслідок внесення змін в його конструкцію;
  • використання виробу у виробничих цілях;
  • при відсутності чітко заповненого гарантійного талона та документів Продавця про відвантаження виробу покупцеві або наявності в гарантійному талоні змін і доповнень, зроблений не продавцем.
Гарантія від поширюється на дефекти, що виникли в внаслідок неправильного зберігання або експлуатації вироби:
  • пошкоджень при самостійному транспортуванні товару покупцем;
  • пошкоджень при самостійному збиранні або монтажу, покупцем або неуповноваженними продавцем третіми особами зазначених робіт;
  • пошкоджень внаслідок порушень правил експлуатації виробу або його нецільового використання;
  • забруднення;
  • розірвання тканини (шкірозамінника, шкіри) та поломки від навантажень, непередбаченних стандартом і нормативно-правовими актами України.
Дефектами меблів не є:
  • незначні відмінності у відтінках та фактурі тканин (шкірозамінника, шкіри), які використовуються для оббивки виробу.
  • незначні відмінності у відтінках кольору, відмінності малюнка лакофарбового покриття (Декору).
  • легкі зморшки на оббивному матеріалі м'яких елементів виробу, які виникають після зняття навантажень та зникають після легкого розгладження рукою.
  • відхилення від габаритних розмірів ±2-3 см на один виріб (згідно ГОСТ 19917-93).
  • Дрібні волосяні тріщини («Ефект розтріскування »), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів.

Використання виробів виключно з метою, в спосіб і в порядку, які не суперечать чинному законодавству. Продавець не несе відповідальності за мету, спосіб і порядок використання виробу та не несе відповідальність за можливу шкоду, прямо або побічно нанесенну виробом.